środa, 3 września 2014

Pierwsze zajęcia za nami!


10.09.2014r.

Dziś odbyły się nasze pierwsze "zajęcia" z metodą SITA. Dowiedzieliśmy wielu nowych i istotnych spraw. Panie zaprezentowały nam urządzenie SITA. Mieliśmy okazję obejrzeć kilka filmików i prezentacji o tym w jaki sposób się uczyć i co jest najważniejsze, aby osiągnąć sukces! Obejrzeliśmy podręcznik i zapoznaliśmy się z instrukcją działania urządzenia SITA. 
To była ciekawa lekcja. 
Najważniejszym punktem jednak było spisanie "Klasowego kontraktu SITA", w którym spisaliśmy ważne dla każdego zasady postępowania i brania udziału w lekcjach prowadzonych metodą SITA.

Oto rezultaty naszej pracy:


















14 komentarzy:

  1. Było bardzo fajnie na pierwszych zajęciach SITA dużo się nauczyłam o tym urządzeniu i mam nadzieje że dalej będzie tak fajnie.
    Malwinka ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza lekcja bardzo mi się podobała i bardzo polubiłam stan relaksu/Ciasteczko News

    OdpowiedzUsuń
  3. Dzisiejsze zajęcia bardzo mi się podobały ponieważ stan relaksu z muzyką bardzo mnie usypiał.
    Malwinka :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Na dzisiejszej lekcji podobała mi się muzyka relaksacyjna. Wiki

    OdpowiedzUsuń
  5. Dzisiaj zajęcia bardzo mi się podobały ponieważ weszłam w stan relaksu i muzyka naprawdę była relaksująca. Wera :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na dzisiejszych zajęciach najbardziej podobało mi się odgrywanie scenek :) Klaudia..

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo mi się dziś podobało wchodzenie w stan relaksu. Dominik

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej, na dzisiejszych zajęciach, podobało mi się słuchanie muzyki w stanie relaksu i odgrywanie scenek. Hubert

    OdpowiedzUsuń
  9. Zajęcia z SITA bardzo podobały mi się, czułam się na początku dziwnie ale z czasem weszłam w stan relaksu! Chętnie będę uczęszczać na te zajęcia! Vikii
    :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Najbardziej podoba mi się stan relaksu! Marysia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Przeszkadzało mi jak wchodziliśmy w stan relaksu, że ktoś się kręcił i leżak zaczął tak jakby skrzypieć.
    Malwinka :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Na dzisiejszych zdjęciach najbardziej podobał mi się stan relaksu, to uczucie było naprawdę niesamowite :-) Świetne było też odgrywanie scenek, było przy tym mnóstwo śmiechu i zabawy :D. Natala (:

    OdpowiedzUsuń
  13. my też niedługo takie mamy mam nadzieję że się uda ;)

    OdpowiedzUsuń