W
związku z tym, że w poprzednich fazach lekcji At the Station wystąpiły
problemy z zapamiętaniem zwrotów i wyrażeń zaistniała konieczność
powtórzenia tych zwrotów w ćwiczeniach komunikacyjnych. Wykorzystałyśmy
gotowe materiały z różnych źródeł, np. Going shopping, How many would
you like?. Zadania miały różny stopień trudności, jak również wymagały
pracy w parze i pomagania sobie nawzajem przy tworzeniu dialogów, np. na
stacji kolejowej, czy w sklepie. Wyraźnie zauważyłyśmy, iż uczestnicy
wykazali się dużą kreatywnością i swobodą przy odgrywaniu scenek.
Kolejnym etapem lekcji był Quiz nr 3, który opierał się na słownictwie z lekcji nr 5.
Przeprowadzono Inicjację lekcji 7.
Wskazania do pracy: należy systematycznie urozmaicać zajęcia w fazie aktywizacji, w celu większej motywacji i uzyskania większego zaangażowania uczestników.
Dobre strony: swoboda w mówieniu, otwartość w wyrażaniu myśli w języku angielskim, świetnie zorganizowanie w przygotowywaniu zajęć (np. pomoc przy rozkładaniu i składaniu urządzeń).
Kolejnym etapem lekcji był Quiz nr 3, który opierał się na słownictwie z lekcji nr 5.
Przeprowadzono Inicjację lekcji 7.
Wskazania do pracy: należy systematycznie urozmaicać zajęcia w fazie aktywizacji, w celu większej motywacji i uzyskania większego zaangażowania uczestników.
Dobre strony: swoboda w mówieniu, otwartość w wyrażaniu myśli w języku angielskim, świetnie zorganizowanie w przygotowywaniu zajęć (np. pomoc przy rozkładaniu i składaniu urządzeń).
Co ważne, dialogi z lekcji na lekcję okazują się dla uczniów nieco
skomplikowane i trudniejsze, przez co czasem zauważamy zniechęcenie
niektórych uczniów. To zmusiło nas do wprowadzenia większej ilości
ćwiczeń utrwalających dane zagadnienia. Dlatego też, nasz harmonogram
ulega na bieżąco modyfikacjom, co wynika z potrzeb uczestników.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz